Лідер мережі оптових продовольчих поставок
McLane є однією з найбільших в країні компаній мережі поставок, що спеціалізується на продуктовій індустрії, а також поширює непродовольчі товари в міні-маркетах, дисконтних магазинах, оптових клубах, аптеках і т. Д McLane підрозділяється на три сегменти: бакалія, розподіл громадського харчування і громадське харчування. Найбільший сегмент - продуктовий магазин - може похвалитися більш ніж: 49 000 точок в обслуговуванні роздрібної торгівлі. Walmart, колишня материнська компанія McLane, є їх найбільшим клієнтом і забезпечує 25% доходів компанії. Серед інших відомих клієнтів бренди 7-Eleven і Yum.
Задачі щодо оптимізації
Найбільша задача від McLane: скорочення часу простою для дотримання суворих термінів доставки для своїх клієнтів. У сфері розподілу харчових продуктів час має вирішальне значення через чутливість вантажу. Псування, термін зберігання і транзакційний характер харчових продуктів створюють додатковий тиск для задоволення вимог клієнтів.
Логістика і мережа поставок
Штаб-квартира: Темпл, штат Техас
Прибуток за 2017 рік: більше 50 млрд. доларів
Засновано: в 1894 році
21 продуктово-розподільних центрів
18 розподільних центрів громадського харчування
Впровадження системи моніторингу
Системи Waites дозволяють McLane запобігати критичним збоям устаткування до того, як вони відбудуться: рання діагностика, як превентивний захід для запобігання поломок обладнання працює досить ефективно. В умовах 24 на 7 кожна хвилини на вагу золота, тому система Waites Sensor Technology надала клієнту McLane вагоме підґрунтя для організації власної роботи без простої та відмов.
БІЛЬШЕ НІЖ
1 000 000$ТІЛЬКИ НА ОДНОМУ З ОБ'ЄКТІВ